|
FSR Polska Forum członków i sympatyków polskiej Sekcji FSR CKM LOK
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ryszard Dziergwa - Pl-431
Asior Nadzwyczajny
Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 1:08, 31 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Witam ponownie c.d. nastąpił po długim czasie , ale nastąpił , nie mam tyle czasu co Ty Stanisław , aby pisać z dnia na dzień , jak Ty to czynisz.
Tak Stanisław! Odważyłem się napisać w tym temacie.
Odpisując na Twój „polityczny” post bo jak tu nie mówić o polityce skoro na wstępie oświecasz Nas Swoją tezą„ że za jakiś czas wyczyścisz lub od śmiecisz ten wątek”!, stwierdzam że piszesz dużo nieprawdy , i nie będę się tu rozpisywał , napiszę krotko i na temat.
Każdy z zawodników przed rozpoczęciem i w trakcie sezonu robi swoje „testy”, ale nikt nie może rozmyślać nad testami które Ty , a teraz twój „kolega” z wysp zamieścił na forum.
Udowadnianie że modele na tych a nie innych śrubach dają 70-81km/h jest czystym absurdem.
Robienie kolejnych testów jak to sugerował Kolega Piotr jest czystą , indywidualną sprawą każdego zawodnika.
Podajesz przykład Deva z Dingden o nie pobitym rekordzie! Jakim rekordzie?
Przecież Oni się ścigali w tamtym miejscu w tamtym czasie i nigdy więcej!
Tylko że w tamtym czasie, może była właśnie dobra śruba, za miesiąc zagrał super motorek z dużą ilością nitra a na całokształt sukcesu pracuje około 60% super stateczek „5-ka”, dziś już pewnie „6-ka”, i jak tu można mówić tylko i wyłącznie o sukcesie śrubeczki?
Jak Wiesz na pewno , po każdych zawodach zagranicznych , do wyników poszczególnych klas organizator tych imprez dołącza wyniki pierwszej „12” , a wraz z nimi , każdy zawodnik może odczytać czas i prędkość swojego najlepszego okrążenia. I co? Rzadko kiedy najszybsza łódka wygrywa!
Co do moich „testów” to przed M.Ś. w Leno skupiłem się właśnie na próbach propelerków, i wcale nie byłem „zakochany” w tych „świecących”, ale testowałem również te z wysp, z Czech oraz propelerki Kaziowe.
Dzisiaj skupiam się na budowie nowego okręcika w 7,5 , a to za sprawą „testów” w Schwedt, w roku ubiegłym , z wyszpachlowanym specjalnie dnem ,mojego zeszło-rocznego modelu którym startowałem, co spowodowało jeszcze większą prędkość , po zakończony sezonie właśnie z tego modelu zrobiłem nową formę , i tu właśnie widzę jak wcześniej napisałem ok.60% powodzenie w osiągnięciu sukcesu.
W motorkach poza kosmetyką prawie nic nie grzebię nie odchudzam „ masy wirującej”, skupiam się na selekcji łożysk , które wymieniam po ok. 100min. pracy, i śrub też nie wyważam , bo to tyko ok. 5% sukcesu a może i mniej , i nie pomoże tu nawet super twardy wał napędowy , o specjalnej obróbce cieplnej , skoro podparty na długości 200-300mm i tak ma „ugięcia”.
Ale powracając do powyższego tematu pozwolę sobie przytoczyć Twoje słowa napisane w powyższym poście: ”Wiele rzeczy na tym forum piszę dlatego żeby polscy zawodnicy coś z tego skorzystali i podnosili swój poziom, a więc zależy mi na lepszych wynikach naszej Reprezentacji” – i nie jest mi do śmiechu -, to już mój cytat , opisujesz w temacie „Jednostki napędowe” z 09.10.08. sposób pasowania tulei z tłokiem na 102% super pasowania!
Zwracał na ten sposób pasowania uwagę Mareczek w poście poniżej , ja również , i co ?
Wg. Twojego opisu i danych z mikrometru [do 25mm] , tłok przejdzie całą swoją wysokością przez tuleję w górnym punkcie , to jak możemy mówić o super pasowaniu?!!!
Lepiej nie produkować takiej wiedzy aby Nasi przyszli reprezentanci nie porobili niepotrzebnego „gruzu”.
Kończąc powrócę do „moich zabiegów marketingowych”, bo w twojej ocenie, powyższe teksty, szkodzą moim interesom , zapewne tak , skoro na tak „popularnym” forum , bez pewnej prawdy , piszesz nieprawdę , a konkretnie o moim powrocie do „łask” sprzedaży „PL-ek”.
Stanisław ! TO JEST KŁAMSTWO!!!!
I mam nadzieję że w 102%-ach na tym forum przeprosisz Wszystkich Modelarzy , których wprowadziłeś w błąd , pisząc o moim rzekomym powrocie do sprzedaży śrub z sygnaturą „PL” .Wielu z Nich na pewno się zawiedzie , - no cóż trudno , ale ja nie toleruje kłamstwa.
Ostatni raz „ wrocławskie” propelerki miałem w Tragoss w roku 2001 , - wtedy nie miały jeszcze bitej „PL” , z jednym wyjątkiem w 2008 roku w Dingden , kiedy po przesyłkę nie zgłosił się odbiorca ,[ a byłem pośrednikiem ] i miałem 20 śrub z „PL”.
Kończąc nie chodzi mi o to Abyś przestał pisać bo jak sam piszesz nie masz żadnych oporów do przedstawiania swoich opinii ,ale Byś pisał z „Głową” i aby to co piszesz było prawdą.
Pozdrawiam
Ryszard Dziergwa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pitt
Gospodarz
Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 1184
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bellechatoix
|
Wysłany: Śro 14:30, 31 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Cóż, na "zaprzyjaźnionym" forum ktoś napisał, ze z prawdą jest jak z d..., każdy ma swoją... I coś w tym jest...
Ryszard Dziergwa - Pl-431 napisał: | śrub też nie wyważam , bo to tyko ok. 5% sukcesu a może i mniej , i nie pomoże tu nawet super twardy wał napędowy , o specjalnej obróbce cieplnej , skoro podparty na długości 200-300mm i tak ma „ugięcia”.
Ryszard Dziergwa |
Rysieczku, a może to jest właśnie to 5%, którego brakuje Ci do tytułu Mistrza Świata? Piszę to całkiem poważnie... Myślę, że 5% to bardzo dużo na poziomie mistrzowskim, a taki przecież prezentujesz...
Co do ugięć, to w zasadzie wszystko podlega takiemu zjawisku. Ale czy nie uważasz, że twardy wał ugnie się MNIEJ i że będzie to na pewno korzystne dla naszego modeliku?
Pozdrawiam Cię serdecznie (i wbrew niektórym, zawsze robię to szczerze-są tacy, których nie pozdrawiam nigdy).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pitt dnia Śro 14:33, 31 Mar 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mountain454
Asior Nadzwyczajny
Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 747
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 6:55, 01 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Piotrek. Twardy ZAWSZE jest lepszy. A jak się nie ugina to już szczyt marzeń. Bardzo chciałbym mieć taki wał S.G.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pitt
Gospodarz
Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 1184
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bellechatoix
|
Wysłany: Czw 8:25, 01 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Stasiek. Ty świnio.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mountain454
Asior Nadzwyczajny
Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 747
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 17:24, 01 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Oj tam. S.G.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
WHITE&RED
Guru
Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 2093
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sompolno
|
Wysłany: Czw 21:40, 01 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Witam,
Wy tu o pierdołach a Rysio czeka na odpowiedź, ale jeszcze nie znalazłem czasu ani natchnienia na pogaduchy z kimś kto nie rozumie tego co przeczyta, albo rozumie to co chce zrozumieć, ... zadziwiające.
Pozdrawiam S.Cz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
WHITE&RED
Guru
Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 2093
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sompolno
|
Wysłany: Czw 21:58, 01 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Witam,
niech będzie Rysio, dzisiaj załatwię jedną sprawę która Cię niepokoi, chodzi o pasowania tulei i tłoka, cytuję;
Maruś-Coś ten opis na foto mi nie pasuje może odwrotnie.
Marek.
ja-moze dokładniej napisz co tu nie pasuje Marku?
Rysio-Witam , Stanisław!!! Maruś ma rację, Według Twojego opisu i zdjęć "tłok klinuje się na dole tuleji" , a nie jak powinno być na odwrót , natomiast
końcowe zestawienie podanych wymiarów dokonane jest poprawnie
Cytuję:
Tłok dół 27,49mm
Tłok góra 27,51mm
Porównaj ze zdjęciami tłoków!!!!
Maruś-Chodziło mi dokładnie tylko o to co napisał Rysiek, mało się na silnikach znam więc przynajmniej staram się dokładnie czytać i zrozumieć co piszą inni.
Pozdrawiam z Krakowa Marek
ja-wielkie dzięki, faktycznie wymiary wpisałem odwrotnie. Teraz są już prawidłowo wpisane. Wasze uwagi sa dowodem na to że niektórzy bardzo uważnie czytają posty na tym forum i znaczy to że warto tu jednak coś napisać od czasu do czasu .
Teraz faktycznie wykasuję te posty, gdyż rysunek jest teraz poprawny i te posty mogą wprowadzić kogoś w błąd. Mikrometrem do 25mm można mierzyć do 30mm, jeśli nie masz takowego to specjalnie przywiozę jeden egzemplarz do Żnina. To tyle o pasowaniach.
C.d.n.
P.S. po zakończeniu Rysiowego wątku, jak to mam w zwyczaju wszystkie posty zaśmiecające temat wykasuję, oczywiście dam wystarczająco dużo czasu każdemu kto bedzie chciał sobie je "zarchiwizować" .
Pozdrawiam S.Cz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
WHITE&RED
Guru
Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 2093
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sompolno
|
Wysłany: Śro 22:58, 28 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Witam,
[link widoczny dla zalogowanych]
Nowe śruby napędowe sprzedawane przez Iana. Wszystkie frezowane na frezarce CNC. Niewiele ich "poszło" ale widziałem je w kilku modelach, niestety nie potrafię ocenić ich osiągów. Po obserwacji zaopatrzonych w nie modeli nie zdecydowałem sie na zakup tych śrub do testów.
Może następnym razem?
P.S. Zapomniałem o ważnej sprawie, te śruby celowo nie są poddawane obróbce polerowania, nie wiem czy czasami ktoś nie zgani za to Iana na fw?, wiem o dwóch takich "ktosiach".
Pozdrawiam S.Cz.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez WHITE&RED dnia Śro 23:03, 28 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adi
Asior h.c.
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tychy
|
Wysłany: Śro 23:58, 28 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Ale większość z nich ma dziubki , a tak poważnie po testach przeprowadzonych w minionych tygodniach mogę z pełną odpowiedzialnością stwierdzić że polerowanie śrub daje tylko ładny efekt wizualny, nic więcej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mountain454
Asior Nadzwyczajny
Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 747
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 8:01, 29 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Adi. To Ty nie wiesz że oczy też kupują. S.G.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adi
Asior h.c.
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tychy
|
Wysłany: Czw 9:28, 29 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Skoro ktoś lubi błyskotki to jego sprawa
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez adi dnia Czw 9:28, 29 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
WHITE&RED
Guru
Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 2093
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sompolno
|
Wysłany: Czw 10:01, 29 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Witam,
błyskotki to u murzynów, albo na telewizor, a tak poważnie to nie myślałem że i wśród naszej braci efeserowej są tacy , ale to nie moi bracia, na 102%.
No i jeszcze raz, jeśli czegoś się nie wie, to nie warto kłapać dziobem, to o tych wysokopolerowanych i mocno świecących .
Pozdrawiam S.Cz.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez WHITE&RED dnia Czw 10:02, 29 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
WHITE&RED
Guru
Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 2093
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sompolno
|
Wysłany: Wto 13:59, 31 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Witam,
ponieważ wróciłem do kraju jakiś tydzień przed MP podczas przygotowań do nich całkowicie zapomniałem o śrubach. Przed moim startem w eliminacjach stwierdziłem że w serwisie nie mam żadnego propelerka MOCOM 2227 na jakich pływam. Miałem kilkadziesiąt sztuk w "sklepie" ale wszystkie w stanie jak na poniższych zdjęciach, nie miałem też czasu na doprowadzenie ich do stanu "w miarę gładkiego matu" więc wrzuciłem trzy sztuki "jak leci" do serwisu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jedynym moim zmartwieniem przed zakręceniem jej na wale było to że nie była wyważona ale po zawodach sprawdzałem panewkę i stwierdziłem że nie muszę jej zmieniać, widać trafiłem na tę minimalnie bijącą.
Myślę że szybkość mojej łódki nie była najgorsza więc resztę wniosków na temat przygotowania śrub napędowych do wyścigów pozostawiam do indywidualnych przemyśleń.
Pozdrawiam S.Cz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
WHITE&RED
Guru
Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 2093
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sompolno
|
Wysłany: Wto 11:07, 05 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Witam,
niestety znowu podczas treningów w Bornym Sulinowie i Schwedt testowałem oprócz silników i różnych ich ustawień także kilka różnych propelerków. Miałem do dyspozycji moje MOCOMy 2227 i 2228 oraz śruby od Przemka, Iana i nowe śruby od Franka Wernera. Testy prowadziłem na tyle długo i wytrwale że Mathias Kollof ochrzcił mnie mistrzem treningów , nie wiem tylko co powie na to nasz Meniu??? , zresztą mniejsza z tym. Nie będę dzisiaj marudził o sztkowaniu wody ani opisywał zachowania mojego modelu z poszczególnymi śrubami, wynik końcowy tych bardzo długich testów niestety znowu był taki jak wszystkie poprzednie;
dla mojego modelu z moim motorkiem najlepszą śrubą jest MOCOM2227(niestety???).
Specjalnie wytłuściłem część powyższego zdania żeby nie było że śruba MOCOM2227 jest najlepszą srubą na świecie, jest ona nadal najlepsza dla mojego okręcika.
Pozdrawiam S.Cz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaciekD
Asior Zwyczajny
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 11:18, 05 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Widzisz Stasio, i tu znowu rodzi się kolejny problem, bo nikt oprócz Ciebie, nie pływa na Twoim stateczku i na Twoim motorku, i zaś chlopaki mają dylemat co załozyć.
Pozdrówka
Maciej Duchiński
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|