|
FSR Polska Forum członków i sympatyków polskiej Sekcji FSR CKM LOK
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
WHITE&RED
Guru
Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 2093
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sompolno
|
Wysłany: Sob 16:14, 29 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Witam,
rozprasowałem pikusiowy wał korbowy,
[link widoczny dla zalogowanych]
igły mają średnicę 1,5mm i wydaje mi się że jest o jedną za mało?, wolnego miejsca jest aż nadto na tę 22-gą, w tym wale było ich tylko 21!
Pozdrawiam S.Cz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marek żebrowski
Buczek
Dołączył: 24 Gru 2006
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: olsztyn
|
Wysłany: Sob 17:20, 29 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
stachu pamiętam jak krzysiek się chwalił że mu się zmiesciła jedna igła więcej , bodajże w mokkim
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Andrzej343
Buczek
Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 17:26, 29 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Stachu pewnie ją zgubiłeś i nie chcesz się do tego przyznać
Pozdrawiam
Andrzej Lewandowski
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
WHITE&RED
Guru
Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 2093
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sompolno
|
Wysłany: Sob 22:26, 29 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Witam,
do MOKI-ego wkładałem wiertło fi 1,4 i starałem się żeby wybrać jakieś twardsze, bo niektóre były zbyt miękkie. Chodziło tu o wypełnienie żeby igły nie stawały w "poprzek" podczas pracy motoru, a w pikusiu jest miejsce na normalną igłę. Nie zgubiłem jej, bo zauważyłem zbyt duży odstęp przed rozprasowaniem wału, ta przerwa bardzo psoci podczas wyważania statycznego wału, gdyż igły nie zawsze ustawiają się idealnie równolegle do osi wału i korbowód nie obraca się wtedy swobodnie i pomiary sa wówczas niedokładne, ale po około dwudziestu powtórkach można powiedzieć że błąd pomiaru to tylko jakiś 1%, a to już niewielki błąd.
Pozdrawiam S.Cz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pitt
Gospodarz
Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 1184
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bellechatoix
|
Wysłany: Nie 11:49, 30 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Stachu, myślę, że tam NA PEWNO nie brakuje żadnej igły. NA czas wyważania możesz chyba dołożyć ale potem szybciutko ją wyjmij...
Kiedy rozebrałem mojego pierwszego VOKa, w którym było 19 igiełek (moich ulubionych ), tez byłem pewien, że jednej brakuje, szczególnie, że nie chcial sie kręcić tak, jak powinien. Dołożyłem więc jedną 1mm (sic!), bo 1,5 nie chciała wejść ... Dzisiaj jak to piszę, to aż się czerwienię, ale na usprawiedliwienie powiem, że to był mój pierwszy silnik tej konstrukcji i było to baaardzo dawno temu... Po tej operacji silnik chodził około 15 sekund, a potem... miałem nowy
O ile wiem, w łożyskach igiełkowych bezkoszyczkowych MUSI być określony luz między igłami i jest on zaskakująco duży, co wynika z warunków pracy igieł.
Reasumując - nie dokładałbym tej igły... One sie tam wcale nie ustawiają w poprzek, dopiero jak się zagotują, to robią się plaskate i takie dziwnie wygięte... Ale to zupełnie inna historia.
Pozdrówka.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pitt dnia Nie 11:53, 30 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mountain454
Asior Nadzwyczajny
Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 747
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 18:01, 30 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Jak dostałem pierwszego Mokkiego i po rozebraniu go i umyciu zabrałem się za składanie motorka i też myślałem że wypadła mi jedna igła. Przez dwie godziny sprzątnąłem modelarnię na błysk i to na kolanach. Nie było do kogo zadzwonić i się spytać. Też miałem chęć zrobić extra igłę z wiertła ale chyba nie miałem 1.4 i zostawiłem jak było. I dobrze. Motor hulał jak głupi aż dostał raka na czopie. Potem miałem drugi motor. Bez jednej igły oczywiście.Potem przyszły CMB i waliło mnie ile jest igieł. S.G.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ryszard Dziergwa - Pl-431
Asior Nadzwyczajny
Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 18:39, 30 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Stanisławie Cz.! Do warsztatu , na kolana i dwie godziny posprzątać warsztat!!!!
Pozdrawiam
Ryszard Dziergwa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
WHITE&RED
Guru
Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 2093
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sompolno
|
Wysłany: Czw 19:24, 03 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Witam,
przeryłem na kolanach cały warsztat, zdarłem kolana i wtedy dostałem telefon od jednego z użytkowników pikusia że u niego też jest taka duża przerwa między igłami . Niepotrzebnie Cię Ryszard posłuchałem .
[link widoczny dla zalogowanych]
Wał od PICCO P90 XP MARINE, wyważony i wypełniony. Proszę zwrócić uwagę jak mało trzeba było materiału do jego wypełnienia.
Pozdrawiam S.Cz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|