 |
FSR Polska Forum członków i sympatyków polskiej Sekcji FSR CKM LOK
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henvis
Buczek
Dołączył: 08 Maj 2007
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wilno
|
Wysłany: Pon 19:42, 18 Sie 2008 Temat postu: Leno 2008 |
|
|
Final FSRV 3,5
i bardziej pelne video:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez henvis dnia Nie 13:25, 12 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pitt
Gospodarz
Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 1184
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bellechatoix
|
Wysłany: Wto 22:07, 02 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Koledzy, ten dział ma tytuł NASZE WYŚCIGI. Może byście opowiedzieli nam o swoich wyścigach w Leno... Proszę o to w imieniu zawodników, którzy tam nie byli, a jako FSRowcy są ciekawi Waszych doświadczeń... podzielcie się z nami, pliiiissss... Jest też zapoczątkowany przeze mnie dział NASZE PORAŻKI   Sami wybierzcie gdzie, ale napiszcie coś...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pitt dnia Wto 10:13, 16 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henvis
Buczek
Dołączył: 08 Maj 2007
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wilno
|
Wysłany: Nie 12:54, 12 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
jestem nowicjuszem dlatego moje spostrzezenia nie sa chyba cenne... ale juz jak wszyscy milcza, doloze swoje 5 groszy.
Organizacja MS byla fatalna, ale najwiecej to moglo sie odezwac na wynikach a klasie 15, gdzie wiekszosc zawodnikow startowalo zupelnie bez treningu.
Woda byla idealna, majac na uwadze ze wszystkie smieci wiatr ciagle gnal na przeciwlegly brzeg! Ale trza bylo widziec panike na pomoscie w czasie treningu finalistow 3,5 kiedy to on rapten zmienil kierunek na 180 stopni!!!
Pomost to byl prosto idealny! Podzielony na 3 poziomy pozwalal z wysokosci prawie 1,5m plynac bardzo blizko bojek. Na trecim stopniu sedziom bylo widac wszystkie naruszenia, na ktore reagowali oni blyskawicznie!
W klasie 3,5 najszybszy model mial Schneider, uwaznie ogladal go Meniu, to moze powie dlaczego? Silnik CMB Valvola RS7 z czerwona glowica, paliwo 30% nitro, sruba 2026, zebatki 15:29 i tylko 3 serwa! Piec serw mial Marles, ktorego model szybkoscia w drugiej polowie finalu dorownywal Schneiderowi. Glowica CMB Marlesa miala kolor zieiony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henvis
Buczek
Dołączył: 08 Maj 2007
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wilno
|
Wysłany: Nie 13:44, 12 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Oprocz CMB widac bylo jeszcz silniczki NovaRossi. Uzywali ich Francuzi, ktorych bylo w finale ze trzech...
Zdziwila mnie roznica w klasie juniorow i seniorow, czego nie da sie ogladac w kolowych. Chyba nie maja skad kupic dobrych modeli? Zupelnie niedrogo sprzedawal swoj model zawodnik a Wegier, ladnego desingu i bardzo szybki z silnikiem NovaRossi. Komplektny model z silnikiem i serwami kosztowal jedyne 1300 EUR! Chetnych nie bylo...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Meniu
Asior Nadzwyczajny
Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 487
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Konin
|
Wysłany: Nie 20:35, 12 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
CZesc Henvis,
oglądałem różne modele, mojego kolegi Schneidera też. Lubię podglądać lepszych i się uczyć
Meniu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pitt
Gospodarz
Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 1184
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bellechatoix
|
Wysłany: Nie 21:26, 12 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
henvis napisał: | jestem nowicjuszem dlatego moje spostrzezenia nie sa chyba cenne... |
Nigdy nie wiadomo, czyje spotrzeżenie mogą się okazać cenniejsze... Z całą pewnością Twoje są cenniejsze od tych, których... tu nie ma  
A z tym "nowicjuszem" to przesadziłes trochę...   
Dzięki Heniu i pisz śmiało o swoich FSR-ach.
Pozdrawiam.
PJ
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pitt dnia Nie 21:27, 12 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henvis
Buczek
Dołączył: 08 Maj 2007
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wilno
|
Wysłany: Pon 7:42, 20 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
jezeli o swoich to dadam kilka zdan jeszcze...
Nie wjechlem w system organizacji treningow i naprozno czekalem az wywiesza jakis rozklad czy grupy. Coz z tego ze wydali mi jakies przepustki z numerami 855 i 856! Gdy juz stracilem cierpliwosc i spytalem ( na migi) sedziego kiedy to moja kolejka, zrozumialem ze mnie prosto oszukali i bede musial startowac od reki!
Chociaz przed wyjazdem sprawdzilem regulacje modeliu na wodzie to w pierwszym biegu ciagle mi wypadal z rezonansu i wszystkie regulacje nie daly skutku. Cala nadziej zostala na drugi bieg...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henvis
Buczek
Dołączył: 08 Maj 2007
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wilno
|
Wysłany: Pon 19:59, 20 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
...wkoncu wyjasnilem ze do zapisu na trenig trzeba cierpliwie czekac ppod pomostem, az sedziowie przyniosa jakies kartki i wtedy do dlugiej kolejki...
za 10 min treningu wyjasnilem ze silnik moj 2026 sruby nie ciagnie, to zalozylem 1924. szybkosc zmalala, tak na oko, bo nikt nie mierzyl okrazen - AMB byl wylaczony
Naiwnie myslalem ze MS to juz prawie F1 i oficjalne treningi beda s timingiem... teraz tak nawet mysle ze byloby lepiej 3-4 krotsze biegi eliminacyjne niz takie treningi, to by czlowiek cos tam wyprobowal!
W drugim biegu zaklocala mi retro-kwarcowa aparatura (nowoczesna zabroniono!!!???) tak ze model mi tanczyl i zostalem zdyskwalifikowany. Prawda przed tym zdarzylem wywrocic model R. Dziergwy, za co go jeszcze raz przepraszam publicznie!
Tak sie skonczyl moj debiut na MS...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez henvis dnia Wto 21:21, 21 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henvis
Buczek
Dołączył: 08 Maj 2007
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wilno
|
Wysłany: Pon 20:27, 20 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Jeszcze kilka spostrzzen z biegu finalowego 3.5:
modele byli bardzo szybkie i stawka wyrownana. Najszybsze Schneidera i Marlesa robili kolka ponizej 20 sek.! Prawda stabilnoscia nie dorownuja oni modelom klas wiekszych, bo prawie zaden z finalistow nie uniknal wywrotki! Chociaz nikt nie ryzykowal ( jak do bojki zblizaly sie 3-4 modeli naraz, to wszycy cierpliwie czekali az ten najblizej bojki skreci pierwszy i dopiero wtedy, bo nikt nikomu drogi nie przecinal!) po prostu nieduzej fali wystarczalo! Tak ze w tej loterii kazdy mogl wygrac! Dlaczego nie my? Po prostu trzeba tam jeszcze sie dostac!!!
No to tyle - jak beda pytania, odpowie chetnie co widzialem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|