|
FSR Polska Forum członków i sympatyków polskiej Sekcji FSR CKM LOK
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
WHITE&RED
Guru
Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 2093
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sompolno
|
Wysłany: Czw 0:00, 15 Mar 2007 Temat postu: Budowa FSRO-15 i 26 BREEZE od podstaw. |
|
|
Witam,
Przedstawię tutaj budowe mojego nowego offshore FSRO-15 i 26, pierwsze informacje i zdjęcia od jutra.
Pozdrawiam S.Cz.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez WHITE&RED dnia Pon 0:05, 02 Mar 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pitt
Gospodarz
Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 1184
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bellechatoix
|
Wysłany: Czw 0:05, 15 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Ofsior bedzie z laską?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Meniu
Asior Nadzwyczajny
Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 487
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Konin
|
Wysłany: Czw 0:24, 15 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
o której lasce myślisz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
WHITE&RED
Guru
Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 2093
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sompolno
|
Wysłany: Czw 20:20, 15 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Witam,
sie ... rozgadaliście .
Mój model nazwałem BREEZE, nie po polsku, gdyż myslę że niewielu jeśli w ogóle ktoś z kraju będzie go chciał budować ze względu na koszty, w handlu można kupić podobnej wielkości l dosyc podobnej budowy model za około 2,5 tys. gotowy do pływania (made in China). Model ten zaprojektowali wraz ze mną moi dwaj przyjaciele z Francji, którzy tego typu modelami zajmują się profesjonalnie od "zawsze", a obydwaj są starsi odemnie, są też na topie list rankingowych tego sportu w swoim kraju i prowadzą modelarskie biznesy. Każdego roku w maju w południowej części Paryża organizują całodobowy wyścig(24-o godzinny) takich właśnie modeli. Tak więc mam do tego modelu wszelkie prawa własności
Mój model ma 1260mm długości i 380mm szerokości i jest przeznaczony do napędu silnikiem benzynowym o pojemności od 22,5 do 29ccm, ja do tego modelu zakupiłem silnik ZENOACH G260PUM RACE, to ostatnie oznacza że przeszedł tuning u mistrza D.Marlesa. Na zdjęciu jest on w "proszku" ale po jego złożeniu zamieszczę zdjęcie w całości.
Posiadam oczywiście formę do jego powielania.
Ponieważ zgłosiło się dwóch chętnych do pływanie tym modelem, bedę robił jednocześnie trzy modele, ponieważ jeden będzie mój i będę nim startował jak tylko znajdzie się jakis konkurent, mam na mysli krajowe zawody, a póki co będę próbował swoich sił za granicą.
Budowa będzie na razie postępowała powoli ze względu na budowę Tornada, ale po jego zakończeniu myślę że ruszy troszkę do przodu.
Pozdrawiam S.Cz.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez WHITE&RED dnia Pią 20:02, 23 Mar 2007, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bobert73
Buczek
Dołączył: 25 Gru 2006
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RASZYN/WARSZAWA
|
Wysłany: Czw 21:03, 15 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Witaj Stasiek
mam pytanie czy do w/w skorupy wejdzie benynowy CMB 35?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
WHITE&RED
Guru
Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 2093
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sompolno
|
Wysłany: Czw 21:10, 15 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Witam,
na pewno, ale ja nie myślałem o 35-tkach, nie mam pewności czy głowica i świeca zmieszczą się w owiewce kabiny.
Pozdrawiam S.Cz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
WHITE&RED
Guru
Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 2093
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sompolno
|
Wysłany: Nie 13:09, 18 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Witam,
przedstawiam kilka zdjęć "zenka" z zamontowanym kolektorem firmu W&R i króćcem wydechowym(Prestwich), oraz łożem silnika produkcji firmy W&R.
Tutaj dołożyłem rurę rezonansową firmy Prestwich.
Na tym zdjęciu "zenek" na swoim miejscu w modelu.
Pozdrawiam S.Cz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adrian
Buczek
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 19:01, 18 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Jak dużą ma moc i obroty, ten zenoach?? I czy dopuszczalny jest motor 35cm zasilany metanolem, np. MTL Magnum??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
WHITE&RED
Guru
Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 2093
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sompolno
|
Wysłany: Nie 19:40, 18 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Witaj Adrian,
według Dave Marlesa, po jego modyfikacji ten motor ma 7.3KM i 18,100 obr/min.
Adrianku, patrz wyżej, nie wiem, model projektowaliśmy pod tego właśnie "zenka", ale być może nie ma problemu z zastosowaniem motorka o który pytasz, nie wiem czy się zmieści w jego kadłubie bo z wielkością pod 35-kę myslę że nie ma problemu.
Pozdrawiam S.Cz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
WHITE&RED
Guru
Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 2093
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sompolno
|
Wysłany: Pią 20:47, 23 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Witam,
dzisiaj dostałem przedział sterowniczy do mojego Breeze, muszę zrobić własną formę i zrobić dwa brakujące pudełka.Od strony rufy pudełko jest wyższe, z tej strony wychodzą cięgna (bowdeny) do sterowania sterem kierunku.
Pozdrawiam S.Cz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pitt
Gospodarz
Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 1184
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bellechatoix
|
Wysłany: Pią 22:27, 23 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
O ile mi wiadomo, w klasie 35 dopuszczalna jest tylko benzyna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
WHITE&RED
Guru
Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 2093
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sompolno
|
Wysłany: Sob 22:03, 24 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Witam,
może Adrian chciałby rekreacyjnie popływać, ma motor i chciałby zrobić z niego użytek .
Skleiłem dwa pozostałe kadłuby, teraz kolej na wzdłużne wręgi wewnętrzne na których montuje się prawie wszystkie elementy wewnątrz modelu, zrobię je oczywiście ze sklejki wodoodpornej .
Przed wydaniem opinii na temat tego "drewna" polecam zapoznać się z technologią budowy tego typu modeli .
Pozdrawiam S.Cz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pitt
Gospodarz
Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 1184
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bellechatoix
|
Wysłany: Nie 13:38, 25 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Z mojej praktyki wynika, że pływanie "rekreacyjne" jest ciekawe przez max. 15 minut. Prawdziwa przyjemność to wyścigi!
A propos sklejki, to chciałem nadmienić, że jest to materiał powszechnie stosowany w modelarskich konstrukcjach lotniczych, nawet na najwyższym poziomie światowym (TOC). I fakt, że samolociki latają, a nie pływają nie ma tu nic do rzeczy. Wszelkie laminaty, corematy itp. stosuje się głównie w celu zmniejszenia pracochłonności przy produkcji seryjnej. A właściwie zastosowana sklejka była i długo jeszcze będzie materiałem nie do przebicia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adrian
Buczek
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 8:52, 27 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Cyt"może Adrian chciałby rekreacyjnie popływać, ma motor i chciałby zrobić z niego użytek "
Jak się dorobię, to o tym pomyśle ,narazie mam katamaran 15, na "głowie"
Hmm ale po jaki grzyb MTL wyprodukował żarową 35 skoro ta jest niedozwolona- niewiem, choć osiagi podawane przez producenta są imponujace, 12km przy 18tys
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
WHITE&RED
Guru
Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 2093
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sompolno
|
Wysłany: Wto 19:16, 27 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Witam,
walcz Adrianku, niedługo odbieram formę mojego catamarana to się poscigamy, na razie w budowie, może w tym roku bedzie jeszcze wodowanie?
Moje trzy Breeze są sklejone i czekają na chwilkę czasu żebym mógł się nimi zająć.
Pozdrawiam S.Cz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|