 |
FSR Polska Forum członków i sympatyków polskiej Sekcji FSR CKM LOK
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muniek2008
Bzykacz
Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: Śro 19:33, 04 Cze 2008 Temat postu: ASP 21M - pomoc |
|
|
Witam wszystkich. To mój pierwszy post więc najpierw się przedstawię.
Mam na imię Tomek i skończyłem 16 lat. Mieszkam w Kaliszu. Zazwyczaj buduję modele rekreacyjne żaglówek, jednak niedawno postanowiłem zbudować swój pierwszy ślizg z napędem spalinowym.
Jako mój pierwszy silnik wybrałem ASP 21M. Jestem w tym momencie na etapie wstępnego docierania. I tu pojawiają się problemy i pytania.
1. Podczas pracy na średnich i wysokich obrotach z połączenia tłumika z głowicą wycieka paliwo, tak że po kilku sekundach pod silnikiem jest małe jeziorko. Tłumik jest dobrze dokręcony, a uszczelka nowa. Czym może być to spowodowane? Czy coś takiego jest normalne i dopuszczalne?
2. Po wejsciu na wysokie obroty z gaźnika wykręcają się śruby regulacyjne, a konkretnie śruba niskich obrotów i iglica wkręcana od strony cięgna gazu. Nie jest to jakieś powolne odkręcanie. Wystarczy kilka sekund i śrubki wypadają, a silnik gaśnie. Co można z tym zrobić?
3. O ile obrotów powinna być odkręcona iglica regulująca skład mieszanki?
W instrukcji podają, że o ok. 2 obr., ale mi silnik poprawnie pracuje tylko po odkręceniu iglicy o 1/4 obr.. Wydobywa się wtedy z tłumika dużo białego dymu.
4. I ostatnie pytanie. Jak docierać silnik. Wiem, że jak bym dobrze poszukał w necie, to bym na pewno znalazł, jednak proszę o opisanie mi krok po kroku co mam robić, aby go nie zatrzeć i aby chodził poprawnie.
Jak już muwiłem, to mój pierwszy silnik RC, więc proszę o wyrozumiałość.
P.S. Nie mam jeszcze kadłuba, więc gdyby ktoś miał jakiś do FSR 3,5 za niedużą kasę to chętnie odkupię.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adrian
Buczek
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 11:22, 07 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
No cóż , nie ty jeden masz problem z wykrecajacymi sie śrubami regulacyjnymi z tego silnika.Ponoć ten typ tak ma
Na to jest sposób choc może dość osobliwy,odłtłusc owe sruby a takze ich gniazda w gazniku, a nastepnie posmaruj (pare pasemek) preparatem loctite 243,Nie wykrecą się ani wkręcą, igłę składu mozesz egulowac9będzie chodzic z lekkim oporem),zresztą śrubę wolnych obrotów ustawiasz raz na zawsze.
Skład paliwa możesz po ustawieniu WRka(regulator paliwa zastępujący iglicę w gażniku) na brzegu korygować zdalnie,nie spływajac do brzegu.Ten napewno ci się nie odkręci
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|