|
FSR Polska Forum członków i sympatyków polskiej Sekcji FSR CKM LOK
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Meniu
Asior Nadzwyczajny
Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 487
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Konin
|
Wysłany: Pią 21:56, 21 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Powinien byc klinowy pasek wg mnie najlepszy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dydur
Brzęczek
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Pią 22:00, 21 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
No i stało się... Przy próbach odpalenia silnika wg. porad przy okazji chciałem przetestować teoretycznie 2V aku do żarki. Była to 1 cela wycięta z aku żelowego 6V od zabawki samochodu. Teoretycznie powinno być tam ok. 2V wiec do żarzenia świecy powinno być odpowiednie. Ale okazało się że jednak było chyba za duże. Świeca się spaliła...a najgorsze że nie wiem jaka to świeca bo nie ma na niej żadnych oznaczeń. Może ktoś z kolegów wie jaka powinna być świeca żarowa do silnika Webra 40 6,5ccm?
Jakie więc powinno być napięcie do żarzenia świecy?
Jak się okazało, porady na temat odpalania silnika okazały się być jak najbardziej trafione. Silnik już nie stawiał takich oporów jak kiedyś. Bardzo dziękuję za tą poradę. Przydała się na pewno. A pasek jednak chyba poszukam inny, nie płaski a klinowy. Będzie się lepiej układał na kołach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pitt
Gospodarz
Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 1184
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bellechatoix
|
Wysłany: Sob 0:54, 22 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Stary, wcale się nie przejmuj! Silniki tego typu nie wymagają jakichś specjalnych świec, każda świeca o średniej ciepłocie będzie dobra (ale nie TURBO, bo gwint nie bedzie pasował). Optymalnie do zasilania świec możesz używać akumulatorow CdNi, czyli pojedynczego ogniwa o napięciu znamionowym 1,2 V, pojemność najlepiej 2-4 Ah. Takie ogniwo w pełni naładowane w zupełności wystarczy, a jednocześnie nie spali Twojej świeczki, chyba, że zrobi to silnik (np. przeprężony...)
Pasek powinien być zdecydowanie klinowy, nie płaski. Paski najlepsze, czyli zbrojone, takie super, kosztują dość dużo... Ale można nabyć takie nasze, krajowe, również klinowe, za zupełnie przyzwoitą cenę... I też są dobre...
Myślę, że po prostu skup się na tym, żeby Twój gipsik zadziałał jak najlepiej i posklejał Twoja nóżkę, w międzyczasie zbuduj okręcik i na następny sezon będziesz gotowy do startów... odpalanie to pikuś! Nauczymy Cię tego przy pierwszej okazji...
Pozdrawiam i czekam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dydur
Brzęczek
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Nie 13:36, 23 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Witajcie
Sorki ze może troszkę nie w temacie, ale czy ta swieca bedzie dobra do silnika Webra 40 6,5ccm?
[link widoczny dla zalogowanych]
No i to zasilanie do 2V bardzo mi odpowiada, bo mam 2szt. 2V akumulatorkow zelowych.
Do mojego silnika nie uzywam nitrometanu wiec powinna pasowac.
Jakie jest Wasze zdanie?
A odnośnie rozrusznika to chyba dotoczę cięższe koło zamachowe do niego. Chyba nie zaszkodzi, co?
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bobert73
Buczek
Dołączył: 25 Gru 2006
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RASZYN/WARSZAWA
|
Wysłany: Nie 21:46, 23 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Witaj kolego
ta świeca tzw. zwykła pasuje do twojego motorka , tylko musisz wiedzieć że jest to świeca gorąca czyli na zimne dni
a co do rozrusznika to jeżeli chcesz się zająć wyczynowo FSR-ami to proponuje ci zaopatrywać w profesjonalne klaszmenty , bo będziesz wydawał pieniądze na tą samą rzecz dwa razy zgodnie z przysłowiem
"biedny traci dwa razy"
bez obrazy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pitt
Gospodarz
Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 1184
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bellechatoix
|
Wysłany: Nie 23:27, 23 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Nic nie tocz, szkoda roboty... Nie w tym problem. Buduj łódeczki, reszta sama (prawie... ) się rozwiąże...
Pozdrówka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dydur
Brzęczek
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: Wto 11:25, 25 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Zamówiłem świece gorącą wg opisu świecy. Mój silnik pracuje bez nitrometanu wiec polecana jest świeca gorąca.
No i napięcie zasilania 2V też mi pasuje bo mam 2szt. 2V aku do żarzenia świecy.
Kolego Pitt jeśli zaproszenie nadal będzie aktualne to jak już wydobrzeje to postaram się podjechać do Ciebie z moimi gratami (oczywiście po uprzednim uzgodnieniu)
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|