 |
FSR Polska Forum członków i sympatyków polskiej Sekcji FSR CKM LOK
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TomO72
Asior Nadzwyczajny
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: śląsk
|
Wysłany: Sob 10:39, 18 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
nie patrz ile masz podkładek tylko jaką masz pojemność komory spalania. CMB niestety nie jest powtarzalne w 100% ja mam 3 motorki i w każdym jest inna pojemność. No i ważne jaki masz tłok płaski czy z podtoczeniem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
larith
Buczek
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bełchatów/Warszawa
|
Wysłany: Sob 16:19, 18 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
z podtoczeniem, komora jest OK, po zalozeniu podkladki moge sie ta lodka scigac tylko w klasie standard
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez larith dnia Sob 16:51, 18 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bartek.Dzierbicki
Buczek
Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Sob 21:02, 18 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Jak dla mnie typowy objaw zbyt dużego luzu na korbie lub niedotartego (jak pisał Adi) tłoka.
Mi w zesżłym roku na zawodach w Lińsku silnik pałił śweice jedna za drugą i nie mogłem go w dodatku wyregulować. Okazało sie że paliwo było trefne. Wlałem inne i jak ręką odjął .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adi
Asior h.c.
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tychy
|
Wysłany: Nie 10:41, 19 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Oczywiście zakładam że paliwo sam robiłeś a nie kopowałeś gotowe ?? Kto robił remont tego silnika ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
larith
Buczek
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bełchatów/Warszawa
|
Wysłany: Nie 13:38, 19 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Poszedłem na całość i dodałem 2 podkładki razem 0,4, zmieniłem śrubę i jest w miarę ok. Silnik po pływaniu jest chłodniejszy, ale pali jak v 15;D popływam tak trochę i zabacze co się bedzie dalej działo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ryszard Dziergwa - Pl-431
Asior Nadzwyczajny
Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 12:01, 20 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Witam , to ja byłem osobą remontującą ten silnik - korba , igły , sworzeń , lożyska , tuleja-tlok.Przy dużym rozprężeniu silnika , napewno
spadnie temperatura i zwiększy się zużycie paliwa.Ja po paru konsultacjach wskazałem zmianę paliwa.Wystarczy że w metanolu jest woda , i mamy "problemy". Co do dotarcia tujeji w docieraku i stopnia spężania - było to zrobione tak jak w moich motorach.
Pozdrawiam
Ryszard Dziergwa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
larith
Buczek
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bełchatów/Warszawa
|
Wysłany: Pon 14:04, 20 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Metanol [link widoczny dla zalogowanych] Warszawa się tym metanolem od lat zasila
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|