|
FSR Polska Forum członków i sympatyków polskiej Sekcji FSR CKM LOK
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MARIUSZ-KIELCE
Brzęczek
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KIELCE
|
Wysłany: Sob 15:14, 03 Mar 2007 Temat postu: Silnik , przełożenie i śruba ? |
|
|
Witam
Mam gotowy kadłub do fsr-ka 3,5 . Zakupiłem na początek nowy MVVS 3,5 wodny z rurą rezonansową i mam kilka pytań o przeniesienie napędu .
Posiadam przekładnię od cmb 2:1 .Czy ją stosować ? Czy zmienić przełożenie na mniejsze ? Czy zastosować silnik bez przekładni ?
Jak duży zbiornik paliwa zastosować ? Jeden czy dwa ?
Ewentualnie jaka śruba ( wielkość i skok ) przy przekładni i przy napędzie bezpośrednim ? Jak z trwałością silnika ? Jakie serwo do regulacji obr. silnika mini czy standard ?
Dziękuję
Mariusz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kurczak000
Brzęczek
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mońki
|
Wysłany: Śro 23:32, 28 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
przekladnie lepiej 1:2 czyli mniejsza zebatka na wale silnik, zbiornik paliwa zamontuj taki zeby np tlumik dobrze wychodzil nad nim, nie byl za blisko, bo u mnie to wypalilo dziure.. :/ jak dobrze dotrzesz silnik to powinnien dluzej pochodzic ale ciezko mi powiedziec ile. Co do sruby to ci nie pomoge. Serwo do przepustnicy daj standardowe, przynajmniej ja tak mysle, nie widzialem tez zeby ktos stosowal mini.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zdalny
Brzęczek
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 15:25, 30 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Witam jak dasz mini a ciegno i przepustnica w gazniku bedzie luzno chdzila to wystarczy,co do przekladni jesli chcesz wziac udzial w zawodach w klasie fsr standard to nie mozesz jej zastosowac.Co do trwalosci jak sie dba o silniczek to dlugo sluzy.Ale na poczatek go rozbierz i ograduj jesli trzeba,umyj i zloz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
WHITE&RED
Guru
Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 2093
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sompolno
|
Wysłany: Pią 16:42, 30 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Witaj Mariusz,
widzę że nikt nie chce Ci udzielć wiążących rad, co do przełożenia ja tez Ci nie pomogę, tych silników nikt nie stosuje juz dzisiaj w FSRach, są one o wiele słabsze i mają mniejsze obroty od powszechnie stosowanych CMB, poza tym to nie moja klasa, musisz sam pokombinować. Mam za to kilka rad, możesz stosować mini serwa, to które widzisz na zdjęciu używają największe asiory w tym sporcie na świecie, również mistrzowie świata, są dostępne w kraju po około 90,00PLN za sztukę.
Tu masz dane tego serwa.
Najważniejsz sprawa, moim zdaniem wchodzenie w klase standart uziemi Cię na długi czas przy modelu z którym nie będziesz miał żadnych szans na rywalizowanie w normalnej klasie FSRV-3,5 junior, nie będziesz też miał szansy na zdobycie żadnego tytułu według zasad NAVIGA, a poza tym będziesz miał co najwyżej dwóch konkurentów w kraju, bo nigdzie więcej takiej klasy nikt nie zna. Rób od razu modelik z przekładnią.
Pozdrawiam S.Cz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adrian
Buczek
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 22:28, 31 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Albo do takich jak ta F1, choć ta też ma przekładnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|