![Forum FSR Polska Strona Główna](http://www.fsrvho.republika.pl/Logo_Forum.jpg) |
FSR Polska Forum członków i sympatyków polskiej Sekcji FSR CKM LOK
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
AirBoat747
Buczek
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: Sob 20:56, 02 Kwi 2011 Temat postu: Środek ciężkości. |
|
|
Witam.
Jak wiecie jesteśmy ,,na razie" ( a może na dłużej ? ? ? ) zauroczeni tzw. ,,śmigłosankami" tzn. Air boat-ami. Obecnie budujemy dość sporej wielkości łódeczkę pod silnik 26ccm MVVS i mamy mały problem. Mianowicie chodzi o zbiornik paliwa, który jak nam się wydaje powinien być w środku ciężkości modelu, ale paliwa ubywa podczas pływania ( spalanie ).
Czy zmieniająca się masa paliwa ma wpływ na środek ciężkości ? ? ? Jak w FSR-ach sobie radzicie z tym problemem ? ? ? Czy w ogóle ta sprawa jest brana pod uwagę ? ? ?
Pozdrawiamy
Marek&Wojtek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
AirBoat747
Buczek
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: Nie 8:52, 03 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Witam.
Panowie, chociaż mała sugestia.
Pozdrawiamy
Marek&Wojtek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pitt
Gospodarz
Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 1184
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bellechatoix
|
Wysłany: Nie 10:19, 03 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Jak sam napisałeś, zbiornik jest w s.c. Myślę więc, że problemu tu specjalnie nie ma, bo teoretycznie jedyne co się zmienia, to wysokość s.c., która się zmniejsza, co wpływa korzystnie na stabilność modelu.
Pozdrówka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiek
Buczek
Dołączył: 29 Gru 2006
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 10:20, 03 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
mając zbiorniki w s.c. problemu nie macie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez krzysiek dnia Nie 10:25, 03 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
AirBoat747
Buczek
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: Nie 14:41, 03 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Zrobię tak jak sugerujecie. Zobaczymy co z tego wyjjjdzie . DZIĘKI
Hejka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
WHITE&RED
Guru
Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 2093
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sompolno
|
Wysłany: Nie 15:44, 03 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Witam,
postępowałbym jak w przypadku offshore, środek ciężkości na jakimś 34%-cie od tyłu modelu, no i korekty podczas ślizgów.
Pozdrawiam S.Cz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
AirBoat747
Buczek
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: Nie 15:59, 03 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Staramy się s.c ustalić między 33 a 34% Stachu. Ale nie rozumiem tego określenia
Cytat: | no i korekty podczas ślizgów. |
Czyż byś miał na myśli klapy trymujące ? ? ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
WHITE&RED
Guru
Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 2093
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sompolno
|
Wysłany: Nie 17:44, 03 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Witam,
nie, tylko ciężarki.
Pozdrawiam S.Cz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiek
Buczek
Dołączył: 29 Gru 2006
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 21:37, 03 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
ja bym ustawiał s.c w ofince na 28-30 i wał 0, przy ustawieniu juz 31.5 0-15 jest już mocno doklejone kosztem prędkości /dla mnie super/
w o-7,5 przekonałem się ze lepiej przykleja łodeczkę 1,5-2% s.c. do przodu niż męczenie się z klapami
dziś do tych samych wniosków doszedłem przy 0-15
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|