|
FSR Polska Forum członków i sympatyków polskiej Sekcji FSR CKM LOK
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pitt
Gospodarz
Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 1184
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bellechatoix
|
Wysłany: Sob 16:35, 23 Lip 2011 Temat postu: Nowe przepisy wg A.C. |
|
|
Rozśmieszyła mnie dyskusja wywołana prze AC na FW w kwestii ilości zawodników w finale... Ciekawi mnie, po co ona (ta dyskusja znaczy) została wywołana? Najwidoczniej narodził nam się nowy, WIELKI sędzia bardzo międzynarodowy, mądrzejszy od wszystkich pozostałych... Czemu mnie to nie dziwi?
A poważnie to sprawa ma się tak - i jestem przekonany, że PJMS odpowie tak samo. Kiedy dawno temu pisałem pierwszy w Polsce i jeden z pierwszych w Europie program do obsługi zawodów FSR, również zastanowił mnie ten problem. Pomyślałem, że prawdopodobieństwo, że będzie 13-tu test niewielkie i w pierwszej wersji program obsługiwał tylko tyle stanowisk. Oczywiście zgodnie z prawem Murphy'ego już na pierwszych zawodach taka właśnie sytuacja się zdarzyła... Ponieważ wkrótce odbywały się ME w Wasilkowie obsługiwane przez mój program, miałem okazję przedyskutować tę sprawę z sędziami NAVIGA, którzy oczywiście przed dopuszczeniem programu na tak ważnej imprezie pragnęli go zweryfikować. Wszyscy jednoznacznie i bez żadnej dyskusji orzekli, że musi być możliwość obsługi 13-tu a najlepiej 14-tu zawodników w finale. I tak zrobiłem i wielokrotnie się to przydało.
I przez wieeele lat nikt tego nie kwestionował )))))). Aż do TYCH narodzin
Myślę, że zapis o wyłonieniu 12-tu zawodników do finału ma taki sens, że ma to być 12 najlepszych wyników. A jeżeli 13-ty będzie taki sam, jak 12-ty, to jest on liczony jako "drugi" 12-ty i ten zawodnik bierze udział w finale. Proste. Po co wyważać otwarte drzwi? Życzę powodzenia w składaniu protestów...
A.C. "dał ciała" przy zamawianiu tablicy, która obsługuje tylko 12 stanowisk. Najwidoczniej uznał, że pora zmienić przepisy światowe, bo "jego" tablica musi być cool...
Pięęęękne...
Pozdrówka.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pitt dnia Sob 17:02, 23 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MARKO52
Asior Nadzwyczajny
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 23:01, 24 Lip 2011 Temat postu: AMB rc |
|
|
Po dyskusjach z P. Schaftem , jeżeli modele wykonały te same okrążenia liczy się czas w którym zostały wykonane tak jak w przepisach , których nikt nie czyta , Ja także.
Par 3.3.11 pkt
(6) If boats stopped before the end of final, the last passing from the finish line is the
finishing time.
Example:
Boat 1 have 68 Laps 30.12.1.
Boat 2 have 66 Laps 28.36.3.
Boat 3 have 66 Laps 29.12.8.
Boat 2 have the second place (better time) and boat 3 have place three.
The time should be measured to a 0,01 second.
Par 3.3.11 pkt
(6) Jeżeli model łodzi zatrzymał się przed końcem biegu, ostatnie przejście przez linię
mety będzie wynikiem w wyścigu.
Przykład:
Łódź 1 ma 68 okrążeń 30.12.1.
Łódź 2 mają 66 okrążeń 28.36.3.
Łódź 3 mają 66 okrążeń 29.12.8.
Łódź 2 ma drugie miejsce (lepszy czas) i łódź 3 ma miejsce trzecie.
Czas powinien być mierzony do 0,01 sekundy.
Pozdrawiam
Marek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MARKO52
Asior Nadzwyczajny
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 23:07, 24 Lip 2011 Temat postu: AMB |
|
|
Odpowiedż P.Schafta Czy w FINALE może uczestniczyć 13 zawodników.
There will not be 13 competitors in the final of a World Championship.If the boats are counting with a transponder there will be alway's a little time difference.(the chance of equal laps-time will maybe 1 to 1 million?).
TŁUMACZENIE :
Nie będzie 13 zawodników w finale Mistrzostwa Świata. Jeżeli modele są liczone z transponderem będzie zawsze mała różnica czasu (szansa równego czasu będzie być może 1 do 1 miliona?).
Pozdrawiam
Marek
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MARKO52 dnia Czw 15:55, 06 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TomO72
Asior Nadzwyczajny
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: śląsk
|
Wysłany: Pon 8:33, 25 Lip 2011 Temat postu: Re: AMB |
|
|
MARKO52 napisał: | Odpowiedż P.Schafta Czy w FIANE może uczestniczyć 13 zawodników.
There will not be 13 competitors in the final of a World Championship.If the boats are counting with a transponder there will be alway's a little time difference.(the chance of equal laps-time will maybe 1 to 1 million?).
TŁUMACZENIE :
Nie będzie 13 zawodników w finale Mistrzostwa Świata. Jeżeli modele są liczone z transponderem będzie zawsze mała różnica czasu (szansa równego czasu będzie być może 1 do 1 miliona?).
Pozdrawiam
Marek |
A co w przypadku gdy 12-sty i 13sty w półfinałach mają zero? /tomek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MARKO52
Asior Nadzwyczajny
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 8:47, 25 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Przepisy zostały zmienione na propozycję SŁOWAKÓW i dyskutowane na spotkaniu NAVIGA na WĘGRZECH na M. Ś. 2010
Poniżej propozycja Słowaków ,która została uwzględniona w przepisach FSR wydanych w 2011 r:
Proposal Slowakia
Modify lap counting Point 6.7
1. At present rules we are requied to register laps and time delay (extra time over20/30 min.) If
some boats stop before the end of the heat, the time delay is 0. In this case we cannot decide
about positions for those boats because they have equal result.
2. I would recommend to register the last valid passing through the end-line and the position is
done by:
a: number of valid laps
b: time of last passing,where the shorter time is better result for equal laps number
All computerized lap counting can register last passing (AMBrc lap counting included),there
is no technical problem.My opinion is,that at present there is no non-computerized lap
counting.
Example:
Old scoring:
1. 68 Laps 12.1 s
2. 66 Laps 0.0 s
3. 66 Laps 0.0 s
In this case you cannot decide about the 2’ and 3’ position.
New scoring
1. 68 Laps 30.12.1
2. 66 Laps 28.36.3
3. 66 Laps 29.12.8
The boat on 2’ position has stopped before the end of final heat,so the boat on 3’ position
did it.
But boat on 2’ position passed his 66th lap in a better time,than boat on 3’ position.
Mayby we can discuss this topic in Oroshaza on the section meeting.
FSR representative Slowakia
Lubomir Szabados
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adamm
Buczek
Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Guziec FSR Team - Tychy
|
Wysłany: Wto 0:43, 26 Lip 2011 Temat postu: Re: AMB |
|
|
TomO72 napisał: | MARKO52 napisał: | Odpowiedż P.Schafta Czy w FIANE może uczestniczyć 13 zawodników.
There will not be 13 competitors in the final of a World Championship.If the boats are counting with a transponder there will be alway's a little time difference.(the chance of equal laps-time will maybe 1 to 1 million?).
TŁUMACZENIE :
Nie będzie 13 zawodników w finale Mistrzostwa Świata. Jeżeli modele są liczone z transponderem będzie zawsze mała różnica czasu (szansa równego czasu będzie być może 1 do 1 miliona?).
Pozdrawiam
Marek |
A co w przypadku gdy 12-sty i 13sty w półfinałach mają zero? :lol: /tomek |
ja myśle że jeśli mają w półfinałach 0 to w finale nie płyną
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MARKO52
Asior Nadzwyczajny
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 22:48, 01 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Witam
Przykład:
Zawodnik A wystartował ,ale nie wykonał żadnego okrążenia i dostał karę jednego okrążenia i w wyniku jest -1
Zawodnik B wystartował ,ale wykonał 1 okrążenie i dostał karę dwóch okrążeń i w wyniku jest -1
PYTANIE:
Jaka jest kolejność zawodników i czy zawodnicy powinni być klasyfikowani w danym biegu
Pozdrawiam
Marek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pitt
Gospodarz
Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 1184
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bellechatoix
|
Wysłany: Pon 23:03, 01 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Hahahahahahaha...
mailto:p.schaft@quicknet.nl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adamm
Buczek
Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Guziec FSR Team - Tychy
|
Wysłany: Pon 23:50, 01 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
moimm zdaniem zawodnik bez kółka nieklasyfikowany, zawodnik który wykonał kółko ale zostało mu zabrane - ostatnia pozycja, no chyba ze sa gorsi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mountain454
Asior Nadzwyczajny
Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 747
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 6:47, 02 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Zawodnik sklasyfikowany powinien zrobić przynajmniej jedno kółko. Jak zrobił jedno a zabrano mu dwa znaczy że nie ma nic. (tak samo jak ktoś najeździł 50 kółek i zabrano mu dwa to ma 48.).Myślę że wszystkie zapytania należy kierować do "źródła" bo tak to możemy sobie gdybać.Bo jak gdybać to co sędzia powinien zrobić jak:
Zawodnik otrzyma żółtą kartkę, po tym żółtą z cyferką 1, po tym żółtą z cyferką 2 i co dalej ?. Gdybania ciąg dalszy. Przy stop&go są trzy żółte kartki. Po trzeciej zawodnik nie ma prawa kontynuować biegu z zachowaniem dotychczasowych okrążeń. Co będzie jak zawodnik otrzyma dwie kartki "bezpieczeństwa" i żółtą kartkę. Czy te kartki "dodają się"? Albo dostanie żółtą kartkę z cyferką 1 (jest to druga jego żółta kartka w wyścigu) i jedną kartkę bezpieczeństwa?.Miłego gdybania. S.G.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henvis
Buczek
Dołączył: 08 Maj 2007
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wilno
|
Wysłany: Wto 9:03, 02 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Jak zaczelem sie w to bawic, od razy mialem pytania, na ktore nikt mi nie mogl odpowiedziec...
Mysle ze wiencem kazdych zawodow jest wyscig finalowy. Moze byc w nim wiecej czy mniej uczestnikow ( w F1 to 24) takze dluzszy czy krotszy, z dolewaniem paliwa czy nie... to jest do uzgodnienia. Jak na zawodach mamy wiecej uczestnikow to potrzebne sa kwalifikacje, ktore rozstawia wszystkich w miare szybkosci ich modeli. Nie musza to byc wyscigi na miare finalu (po 20min.), bo szkoda silnikow czasu i paliwa. Zawodnicy ktore sa blizko finalu, moga wziasc udzial w polfinale z ktorego kilku z nich mozna dolaczyc do finalu.
Otoz byloby logicznie zrobic 3-4 kwalifikacje po 5min. polfinal 20 i final 30-45min. jak to jest w wiekszosci sportow wyscigowych. U nas te dwa biegi po 20 min nie wygladaja nie na kwalifikacje nie na polfinaly.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mountain454
Asior Nadzwyczajny
Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 747
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:25, 02 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
My nie dyskutujemy kolego nad tym co mogło by być. Pisany jest program do systemu AMB i wszelkie niejasności trzeba wyjaśnić. Regulaminy ktoś napisał i takie są jakie są. Ale jest kilka "ale" i nad tym trzeba się skupić. A propozycję zmian w rozgrywkach można złożyć gdzie trzeba ale czarno to widzę. Zmianę oczywiście. S.G.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mountain454
Asior Nadzwyczajny
Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 747
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 6:51, 04 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Okazuje się że nie ma co gdybać tylko dokładnie przeczytać regulaminy i wszystko będzie jasne. Jest tam odpowiedź na moje pytania i jest odpowiedź na Ryśka. Po prostu trzeba dokładnie czytać. S.G.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MARKO52
Asior Nadzwyczajny
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 16:53, 06 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Odpowiedź P. Schafta na pytanie z poprzedniego postu :
Those competitors will not classified in this run.
Ci zawodnicy nie będą sklasyfikowani w tym biegu.
Pozdrawiam
Marek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MARKO52
Asior Nadzwyczajny
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 16:57, 06 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Pytanie
Dlaczego nie można zmieniać swoich postów ???????
Wcześniej można było , czy są jakieś rygory wprowadzone na TYM FORUM ???
Marek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|