Forum FSR Polska Strona Główna FSR Polska
Forum członków i sympatyków polskiej Sekcji FSR CKM LOK
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

STOP & GO

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FSR Polska Strona Główna -> Sprawy Sekcji
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adi
Asior h.c.



Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy

PostWysłany: Czw 21:25, 17 Wrz 2009    Temat postu: STOP & GO

Zwracam się z pytaniem do Zarządu Sekcji czy w przyszłym roku do regulaminu rozgrywek zostanie wprowadzony przepis stop & go. Proszę również o opinie pozostałych zawodników (czy jesteście za, czy przeciw), większość krajów z powodzeniem już wprowadziła ten przepis do swoich regulaminów zwiększając bezpieczeństwo zawodników oraz obsługi, a i na Węgrzech ten przepis jest rygorystycznie przestrzegany.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WHITE&RED
Guru



Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 2093
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sompolno

PostWysłany: Pią 21:59, 13 Lis 2009    Temat postu:

Witam,

ne odpowiem Ci na to pytanie z przyczyn oczywistych ... .

Podczas zawodów w Schwedt zostałem ukarany w ten właśnie sposób. Sędzia poinformował o tym mojego mechanika, ten mnie, spłynąłem, odpaliłem motor ponownie i popłynąłem dalej, straciłem mniej więcej jedno kółko. Podczas biegu nie miałem najmniejszego pojęcia za co mi przydzielono tę karę bo ani nie przepływałem obok łodzi ratunkowej ani zbyt blisko i zbyt szybko pomostu. Po biegu poszedłem do sędziego który mnie ukarał i z czystej ciekawości spytałem co takiego zrobiłem że zastużyłem sobie na ten postój. Okazało się że sędzia dopatrzył się że na boi zapłynęłem drogę innemu zawodnikowi co utrudniło mu wykonanie poprawnego zwrotu na którejś tam boi. Po krótkiej rozmowie dodał że to na pewno wynik bardzo wysokiej fali i mój model prawdopodobnie zarzuciło na którejś z wyższych Very Happy . Za nic nie mogłem sobie przypomnieć takiego zdarzenia ale niech tam. Dodam że tym poszkodowanym zawodnikiem był syn pana sędziego Very Happy . W zasadzie nie o to tu chodzi czy zostałem ukarany słusznie czy nie, sędzia zawsze lepiej widzi i ma zawsze rację. Problem jest w tym że nasza wiedza na temat kary STOP&GO jest sądząc na podstawie powyższego zdarzenia niepełna, kto z was zna pełną interpretację tego przepisu?, jeśli tak to proszę się podzielić ta wiedzą.

Pozdrawiam S.Cz.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez WHITE&RED dnia Pią 22:02, 13 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adi
Asior h.c.



Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy

PostWysłany: Pią 23:43, 13 Lis 2009    Temat postu:

Staszek swego czasu rozmawiałem z P.Lamacem na temat tego przepisu, mówił mi ze pełna wersja jest na stronie NAVIGI oczywiście w wersji angielskiej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FSR Polska Strona Główna -> Sprawy Sekcji Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin